מהפיכת השירות בלהבים: מועצת היישוב משיקה את "מרכז השירות לתושב"
במסגרת יוזמה חדשה לשיפור השירות לתושבים, השיקה מועצת להבים את "מרכז השירות לתושב", הכולל מוקד וואטסאפ דיגיטלי, אתר אינטרנט חדש, עמוד אינסטגרם ייעודי ותכניות נוספות.
תושבי להבים זוכים לשירות מתקדם יותר בעקבות השקת "מרכז השירות לתושב" – פרויקט חדשני שמטרתו לשפר את הנגישות והיעילות של השירותים המוניציפליים. המרכז כולל אתר אינטרנט חדש שבו ניתן למצוא מידע ושירותים באופן מהיר ונוח, מוקד וואטסאפ דיגיטלי המאפשר מעקב אחר פניות ועדכונים בזמן אמת, ועמוד אינסטגרם שמיועד לחבר את הדור הצעיר לשירותי המועצה.
שירות מותאם לתושב
מוקד הוואטסאפ, אחד ממרכיבי המרכז, יאפשר לתושבים לעקוב אחר מצב הפנייה שלהם – משך זמן הטיפול בה ועד עדכון על סגירתה. בנוסף, באתר האינטרנט החדש של המועצה ניתן לקבל מידע על אירועים קהילתיים, פעילויות ושירותים ציבוריים בצורה נגישה ונוחה.
ראש מועצת להבים, אלעד ארזי, ציין: "מועצה נמדדת לפי איכות השירות שהיא מספקת לתושביה. לאחר חודשים של עבודה והשקעה, אני גאה להציג את 'מרכז השירות לתושב', שיהפוך את השירותים המועצתיים לנגישים ומקצועיים יותר עבור כל תושב בלהבים."
צעדים נוספים לשיפור השירות
בנוסף להשקת המרכז, מתכננת המועצה פרויקטים נוספים לשיפור השירותים, בהם שילוט דיגיטלי ברחבי היישוב וצעדיי דיגיטציה נוספים.
"מרכז השירות לתושב" הוא צעד משמעותי בשיפור איכות החיים בלהבים ומהווה מודל ראוי לחיקוי עבור יישובים נוספים באזור.