רוצים לדעת מה האמת? אנחנו כאן כדי לעזור לכם

אין מה לעשות. אנחנו, בני האדם, לא פעם מוצאים את עצמנו בסיטואציה בה אנחנו רוצים לדעת מה האמת כדי שנוכל לקבל החלטות נבונות המתאימות עבורינו. העניין הוא שזה לא כזה פשוט. כלומר, אם למשל את אישה אשר חושדת כי בעלה בוגד בה, זה לא שאת יכולה פשוט לגשת אליו ולקבש ממנו לקבל את הפרטים המלאים. פשוט מפני שמי שבגד בך, וודאי לא תהיה לו בעיה גם לשקר. אנחנו מאמינים כי הדרך היחידה לרדת לשורש העניין היא על ידי קיום תהליך בדיקה באמצעות פוליגרף . במאמר הבא אנחנו רוצים לעבור אתכם על העניין הזה בהרחבה. להסביר בדיוק איך הבדיקה מתנהלת, מה חשוב לדעת וכן הלאה. אז אם אתם רוצים לשמוע עוד וכן הלאה, אנחנו ממליצים לכם פשוט, להמשיך לקרוא.

אז איך הבדיקה עובדת ולמה היא נחשבת אמינה כל כך?

פוליגרף או בשמו השני: רשם אמת, הוא כלי לא מאוד חדש, אבל בהחלט אמין. העניין הוא שכאשר אנחנו משקרים, הגוף שלנו כמו מגיב לאותן אמירות לא מדויקות. למשל, אנחנו נראה איך יש שינוי בקצב הלב, איך לחץ הדם גם כן משתנה במעט וכן הלאה. העניין הוא שאנחנו בתור בני אדם, לא תמיד שמים לב לאותם ניואנסים. מעבר לכך, הרי שיש לנו כמו הטיה טבעית לנסות ולא לראות את האמת, במידה וזו קשה מדי או כואבת. לכן, פוליגרף נחשב כלי כל כך אפקטיבי ויעיל. כיוון שהמכשיר יודע לנטר בכל פעם, את אותם שינויים קלים החלים בגוף, מכאן הוא יכול להגיד לנו, האם הדובר אומר שקר או אמת. כך, אנחנו למעשה יכולים לקבל את התמונה המלאה ובפועל, לקבל החלטות בהתבסס על המידע הזה.

אנחנו עושים יותר מזה כמובן

אתם יכולים להגיד בשלב הזה, הכל טוב ויפה. אבל כדי לערוך בדיקת פוליגרף אנחנו צריכים להביא את החשוד למשרד ולבצע את הפרוצדורה. אבל האמת היא כי יש לנו עוד דרכים לעזור לכם להגיע לחקר האמת. אנחנו כאן כדי ללוות אתכם לאורך כל הדרך עם אמצעים לחקירה מקצועית, איכותית. בניסיון להביא לכם את כל הפרטים הדרושים לכם, כדי לקבל את ההחלטה הכי נכונה עבורכם. אנחנו, משרד החקירות ש. כספי, בבעלותו של שמעון כספי, חבר באיגוד הפוליגרף בישראל, ממתינים רק לכם. אנחנו נבצע את העבודה תוך שמירה על דיסרטיות מלאה, בניסיון לתת לכם לא פחות מהטוב ביותר. לפרטים ומידע, אנחנו פה.