מדוע טיפולים ביתיים למיצוק העור כל כך משתלמים?

אם אתם מעוניין לשפר את מראה עור הפנים שלכם מבלי לעבור ניתוח, שקלן טכניקות לא כירורגיות למיצוק העור. למרות שניתן למצוא עבור טיפול בעזרת מכשיר למיצוק העור מחיר משתלם, ולמרות שמדובר בטיפולים לא פולשניים, יש להם פוטנציאל להשיג תוצאות מדהימות המשתוות לתוצאות של ניתוח. כפי שנאמר, מדובר בשיטה פחות יקרה, ההחלמה קלה, ויש פחות סיכונים לסיבוכים.

השיטות השונות הקיימות למיצוק העור

חלבונים הידועים בשם אלסטין וקולגן נמצאים בשפע בעור הצעיר שלנו. חלבונים אלו מספקים את המבנה והגמישות לעור שלנו. הקצב שבו הגוף מייצר את החלבונים הללו יורד עם הגיל. התוצאה היא דילול הדרגתי של הרצועות האלסטיות של העור. העור מתחיל להיראות נפול כתוצאה מכוח הכבידה, חשיפה לזיהום, מתח ומאות התנועות ששרירי הפנים שלנו עושים מדי יום. קמטים ונפילת העור הפנים יכולים להיגרם גם מירידה משמעותית משקל והריון. על מנת למצק עור נפול מבלי לפנות לניתוח, טיפולים לא פולשניים של מיצוק העור פועלים על ידי גירוי היווצרות קולגן ממש מתחת לפני העור. ישנן בעיקר שתי גישות לטיפול:

מכשירים ביתיים שתוכלו להשתמש בהם לטיפול עצמי וטיפולים שנעשים בקליניקה על ידי אנשי מקצוע.

אלו הליכי מיצוק עור מלבד ניתוח קיימים?

למיצוק עור לא ניתוחי יש אפשרויות רבות. ישנה תקופת החלמה ארוכה הכרוכה בפרוצדורות כירורגיות כמו מתיחת פנים ומתיחות בטן. אלו שרוצים תוצאות שנראות טוב באופן מיידי אולי ישקלו את הניתוח למתיחת העור, אבל שיטה זו כוללת גם סכנות ותופעות לוואי רבות. מנגד, שיטות מיצוק העור באופן לא ניתוחי, בעזרת מכשיר מיצוק ביתי, לא דורשות תקופת החלמה, אין סיכון לזיהום או לתופעות לוואי אחרות. השיטה בטוחה מתאימה לכל סוגי העור, ניתן לבצע את הטיפולים בנוחות גם מהבית.

אולטרסאונד- שיטה זו משתמשת בגלי האולטרסאונד הממוקדים לחדירה עמוקה בין שכבות העור, אשר מחממים את תאי העור וגורמים לייצור מוגבר של קולגן.

שימוש ב-IPL ו-RF בו-זמנית- קיימים שלושה סוגים של טיפולי מיצוק עור. אחד משתמש בתדר רדיו (RF) בשילוב עם אור פועם אינטנסיבי (IPL) כדי לחמם את שכבות העור. זה מפעיל את תגובת הריפוי הטבעית של הגוף, הגורמת להיווצרות קולגן. על ידי שילוב של IPL עם קרינת RF, שעשויה להיות ממוקדת יתר על מנת להגיע לשכבות עור עמוקות יותר, ולטפל בבעיות נוספות בעור. היכולת לטפל בכמה בעיות בהליך טיפוח אחד לא פולשני הופכת את הטיפולים המשולבים למצליחים מאוד.

שימוש בגלי הרדיו RF- גלי אלו לא עמוקים כמו האולטרסאונד, אבל הם מספקים את אותה התוצאה של ייצור מוגבר של קולגן. בנוסף, מדובר בגלי רדיו בטוחים אשר מאפשרים שימוש עצמאי גם בבית.

להזמנת מכשיר AIGAIN ביתי להתנסות, הכנסו לאתר והשאירו פרטי התקשרות.