זהירות- בטיחות ילדים בבית

ביתי הוא מבצרי, כך הורגלנו לחשוב וכך אנו לרוב בטוחים במלא האחוזים. הבית שלנו הוא המקום המוגן ביותר, הרגוע ביותר והכי בטוח שיש. בבית שלנו אנחנו יכולים להעיף נעלי עקב לכל הרוחות, להשתרע על הספה בסלון ולנמנם בלי חשש. זה נכון כמובן ואיזה כיף שיש לכם בית כזה, אבל אם יש לכם תינוק בשטח ואפילו ילד גדול יותר, אתם חייבים להיות מודעים לסכנות שעשוי הבית שלכם להוות עבורם. תינוק בבית מחייב אותנו לנהוג במשנה זהירות, להישאר תמיד ערניים ולא לעגל שום פינה במה שנוגע לכך או עשוי לגעת בכך. לעולם אל תסמכו על עגלה לתינוק, נדנדה ואפילו המיטה הכי בטוחה בעולם, אל תבנו על תווי תקן מחמירים ואל תלמדו מהניסיון של השכנים והחברים, כי יש לא מעט דברים שלא יכולתם לצפות מראש.

קרוב לעין קרוב ללב

איך אפשר להיות רגועים עם ילדים בבית? זהו שאי אפשר. הנקודה היא פשוט שעליכם להיות תמיד עם יד על הדופק, לעקוב אחריהם ללא הרף ולא להניח שהם רגועים ואפשר לשקוע בטלפון לשעתיים. אמנם הורים רדופים הם מתכון לא מוצלח לגידול תינוקות ולכן אנחנו לא מגזימים באזהרות, אבל כל דבר יכול לקרות ועדיף להיזהר יותר מדי מאשר פחות מדי. תמיד העדיפו לשמור על התינוקות שלכם בקרבת עיין אליכם, אולם במרחק מספיק ממשטחי הפעילות של המבוגרים שעלולים לסכן אותו. כך למשל כאשר אתם עוסקים בהכנת ארוחת צהרים, העדיפו להניח אותו בעגלה, נדנדה או סלקל joie  בשטח מרוחק מעט מהשיש והסירים, כך תוכלו ליצור איתו קשר עין תמידי אבל לא תסכנו אותו חלילה בשמן רותח או סכין חד שלמרבה הצער עלו ביוקר להרבה הורים בהיסטוריה.

פוקחים עיניים

באופן כללי פשוט פקחו עיניים, בקרו לעיתים קרובות בחדרי הילדים, ערכו סקירות במיטה ובעגלה לוודא שאין מסמר חד שיצא פתאום מהמקום או משחק שהתקלקל ומשמיע צרצור חזק מדי לעור התוף העדין של תינוקכם. וודאו שוב ושוב שאף ילד לא סחב מהארון פריט שעשוי לסכן אותו, חומר ניקוי פתוח שאולי הושאר בטעות באחד החדרים, וכמובן- שימו לב שהוא לא נאבד בחדר האמבטיה, אחד המקומות המסוכנים ביותר בבית עבור הדור הצעיר. ג'קוזי פתוח שהושאר בטעות יכול להיות סכנת חיים. דלת פתוחה לחצר עשויה להיות סכנה לא פחותה בהרבה. ג'ואי מאחלים לכם גידול קל ובטוח, וממליצים על אמצעי בטיחות מגוונים באתר שלנו וכמובן מוצרי תינוקות תקניים שיקלו עליכם את העבודה.