החשיבות בעריכת צוואה

הצוואה היא מסמך שחשוב לערוך מבעוד מועד ממספר סיבות. בתור התחלה, כאשר אין צוואה, בני משפחתו של האדם הנפטר צריכים להתמודד עם בירוקרטיה סבוכה על מנת לקבל גישה לדברים בסיסיים כמו חשבון משותף או נכסים. בנוסף, הנושא של צוואות וירושות הוא מועד לפורענות כאשר אינו מוגדר מראש ועלול להוביל לסכסוכים בין בני המשפחה ואפילו לקרע ביניהם. כאשר יש נכסים להוריש כמו בית לילדים או בעיקר, כאשר הבטחתם חלק מנכסיכם לאנשים שאינם קרובי משפחה מדרגה ראשונה, חשוב להתנהל בשקיפות ולא להשאיר את חלוקת העיזבון לידי בית המשפט. עם זאת, גם כאשר ישנה צוואה, עדיין יש סיכוי שהיורשים יגישו התנגדות לצו קיום צוואה במידה והם סבורים כי הצוואה הקיימת אינה משקפת את רצונו של המוריש או שדעתו הושפעה השפעה בלתי הוגנת על ידי אחד המוטבים בעת עריכתה. מסיבה זו, עריכת הצוואה עצמה היא אמנם חשובה, אך חשוב גם להיעזר בעורך דין לענייני משפחה לצורך כתיבתה.

למה להיעזר בעורך דין כאשר מתמודדים עם דיני משפחה

עורך הדין יכול לעזור לכתוב את הצוואה בצורה נכונה מבחינה משפטית ולוודא כי היא קשה יותר לערעור או לביטול. מלבד עריכת הצוואה עצמה, עורך הדין מסייע גם במקרים של סכסוכים בין יורשים – עם מומחיות וגישה ייחודית, כמו גם ידע מעמיק בצד המשפטי של העניין, עורך הדין יכול להגיע לכדי פשרה אשר תיטיב עם כל המעורבים, למנוע הסלמה של הסכסוך ולאחד מחדש את המשפחה סביב האבל המשותף. בנוסף, עורך דין לדיני משפחה עוסק גם בנושאים אחרים כמו עריכת הסכמי גירושין וניהול תיקי גירושין. עם סיוע של עורך דין מזונות, זמני שהות, חלוקת רכוש ונושאים חשובים בגירושין יכולים להיות מטופלים על הצד הטוב ביותר. עורך הדין פועל למען הלקוח על מנת לייצג אותו ולהשמיע את קולו בתיק הגירושין, על מנת שיוכל לקבל את המגיע לו, תוך שעורך הדין מתחשב גם בצדדים האחרים המעורבים כמו הילדים ושם את טובתם אל נגד עיניו.

טיפול הכרחי ומקיף בכל תיק ותיק

בין אם אתם זקוקים לשירותי עורך דין לשם הגשת התנגדות לצו קיום צוואה, עריכה וכתיבה אופטימלית של הצוואה עצמה ומסמכים חשובים אחרים או על מנת להתגרש בשלום, פנו אל עורך דין הבקיא בדיני משפחה המסוגל לסייע לכם בנושאים אלו. אל תחפשו רחוק יותר ממשרד עורכי הדין רביד בראמי – עם ניסיון רב בתחום ומחויבות להבנת המורכבות והאתגרים שעומדים בפניכם, עו"ד רביד בראמי מחויב להקל על המסע שלכם. בבחירתכם לעבוד עם המשרד, תוכלו לצפות לא רק לליווי משפטי מומחה אלא גם לתמיכה בלתי מעורערת בכל שלב בתהליך, יחס אישי וזמינות מתמדת. אל תנווטו לבד בתהליכים מאתגרים הקשורים לדיני המשפחה – פנו לקבלת סיוע מהמשרד על מנת שהמקרה שלכם יקבל את הטיפול המסור הראוי לו.