בר מצווה בכותל

מה אתם יודעים על אירוע בר מצווה בכותל? סביר להניח שהייתם לפחות בכמה אירועים כאלו בחייכם, אבל לצד הלוגיסטי שבכך וודאי שלא נחשפתם כל עוד לא היה זה האירוע הפרטי שלכם או של ילדכם, ואולי לפעמים שאלתם את עצמכם מדוע בעצם צריך את כל הבלגן הזה… בדיוק עבורכם עונה אלחנן אלבז, מפיק אירועי בר מצוה בכותל בעל ניסיון ארוך שנים עם עשרות משפחות חוגגות ומאושרות, למה כדאי לכם ללכת על בר מצוה בכותל, ואיך תעשו את זה הכי מושלם שיש. בר מצווה באופק? יש לכם מה לשמוע כאן.

למה דווקא בר מצוה בכותל

אירוע בר מצוה הוא אירוע מסורתי ביהדות, המסמל את הגעתו של ילד לגיל בגרות על פי הדת היהודית- גיל 13. בגיל זה, כך במסורת היהודית, נעשה הילד לבר דעת וראוי לקבלת מצוות, ומצטרף להיות חוליה נוספת בשרשרת הדורות הנצחית של העם היהודי. לאורך כל ההיסטוריה נחגגו אירועי בר מצוה בכל תפוצות ישראל בטקסים רבי רושם, וגם היום נהוג כך בציבור היהודי בארץ ובעולם, ללא כל קשר לרמת שמירת הדת עצמה. בר מצוה עשויה להיות נחגגת בלא מעט ווריאציות מקובלות, אך אין ספק בכך שעריכת בר מצוה בכותל היא הדרך המוצלחת ביותר לחגוג אירוע בר מצוה מרגש שאיש מן המוזמנים לא ישכח.

מה יש בכותל עבור נער בר מצוה

אחד הטקסים המקובלים עבור נער בר מצוה הוא טקס עליה לתורה, כלומר קריאת פסוקים מתוך ספר התורה בנוכחות קהל המשתתפים באירוע. עליה לתורה יכולה להתקיים בכותל בימים בהם על פי ההלכה קוראים בתורה- בכל יום שני וחמישי, בימים בהם חל ראש חודש ובימי חג. בימים אלו חגיגת בר המצוה שלכם תקבל נופך אחר ומלא קסם, תעניק מלאי של ביטחון עצמי לנער החוגג את היום הגדול בקריאה פומבית בספר התורה ותוסיף להתרגשות הרבה של המשתתפים והמוזמנים. יחד עם טקס הקריאה כמובן שתוכלו לשלב תוכנייה עשירה ומרתקת, ואת כל זה אלחנן אלבז ישמח לארגן עבורכם כדי שתשאירו לעצמכם ראש נקי בדרך לאירוע הגדול. מוזמנים לדבר איתנו.